• وبلاگ : زندگي
  • يادداشت : مزه قرآن
  • نظرات : 0 خصوصي ، 2 عمومي
  • درب کنسرو بازکن برقی

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    همايون سلحشور فرد ( شنبه 25/8/1387 :: ساعت 9:41 عصر )

    براي تحوّل بايد از تأييد حکومت و تأييد مردم آزاد باشيم و دنبال تأييد خدا باشيم.
    هر متديني حجت خدا روي زمين است. شما که در سازماني هستيد که ريخت و پاش و ظلم و ... دارد نبايد بگويي من قهر مي کنم و مي روم. بايد بماني و براي اصلاح سيستم مقاومت کنيد. شما در آن سازمان و خانواده و ... حجت خداييد.
    برخي بچه متدين ها قهر مي کنند. اگر اولي به قطع ارتباط با آن محيط ها بود که انبياء اولي به قهر بودند که قوم آن ها هشدار مي دادند بيرونتان مي کنيم اگر حرف بزنيد ولي آن ها مأمور به استقامت بودند .
    نمي شود که اگر مدير کلي خطا کرد بگوييد نه، اينجا نمي شود کار کرد بايد برويم.
    بايد مثل حضرت نوح(ع) باشيد که هر چه به او طعنه زدند قهر نکرد و 900 سال استقامت کرد.
    لذا بايد جلوي مشکلات مقاومت کنيم. بايد آيينه وار جلوي سيستم بايستيم تا سيستم معايب خودش را ببيند.
    اينکه يکي از بچه هاي جنبش عدالتخواه دانشجويي را محکوم به زندان و شلاق مي کنند ... اين ها تبعات زندگي پيامبرگونه است. اين تمرين زندگي يک مصلح اجتماعي است. تمرين يار امام زمان(عج) بودن است. تمرين معلم بودن است.

    برگرفته از سخنان استاد حس عباسي در جلسه 140 کلبه کرامت- با موضوع دامنه طرح ريزي استراتژيک 2- مورخ 25 مهرماه 1387(البته نقل به مضمون کردم چون متأسفانه هر سايت مرتبط با ايشان را که گشتم هيچکدام سخنان ايشان را در اين جلسات به صورت مکتوب نمي آورند و اگر موردي باشد به صورت فايل صوتي عرضه مي شود. فقط خواستم در حد توان و فرصت، به نکات مهمي از اين جلسات اشاره کنم.)

    سلام

    دوست اهل بيت با دل و نيت كار مي كند چون به همه كارهاي خوبي كه در اين عالم انجام مي شود رغبت دارد و رضاست لذا در همه آنها شريك است و سهم مي برد.استفاده بردم.ممنونم