سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 سلام
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل مرکز علمی تحقیقاتی دارالعرفان الشیعی
،حضرت استاد حسین انصاریان در شام شهادت  حضرت فاطمه معصومه (س) که در حرم آن بزرگوار برگزار شد آن حضرت را یکی از پاکترین بانوان عنوان کردند .ایشان در ادامه افزودند: این بانوی بزرگوار نوه، دختر، خواهر و عمه امام معصوم هستند و خود نیز معصومه بوده و به عنوان یکی از پاک‌ترین بانوان به حساب می‌آید. وی افزود: شناخت شخصیت این بانوی بزرگوار کاری دشوار است و ایشان در شعاع و احاطه عصمت قرار دارند.  استاد انصاریان با اشاره به حضور حضرت معصومه (س) در قم گفت: پس از حضور ایشان در شهر قم، این شهر به عنوان محلی برای تولید علم و صادر کردن آن به تمام دنیا محسوب شد، به گونه‌ای که امروزه بسیاری از کشورهای ابرقدرت دنیا از این موضوع واهمه دارند.
وی بیان داشت: آمریکا و اروپا از گسترش فرهنگ اسلامی در دنیا می‌ترسند و تمام برنامه‌های خود را بر جلوگیری از این امر اختصاص داده‌اند.
استاد حوزه علمیه قم در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نشانه‌های زن و مرد مومن گفت: مومنان در هر جا که باشند فساد را از بین برده و تمام نقاط تقویت فساد را کور خواهند کرد.
وی تصریح کردند: مومنان در هر محیطی که زندگی کنند از رشد فساد و گناه ظاهری و باطنی جلوگیری کرده و بهترین شرایط را برای زندگی فراهم می‌آورند.
حضرت استاد انصار یان با اشاره به صفات مومنان گفت: مومنان همواره اقامه کنندگان نماز بوده و همیشه بر آن تاکید دارند و اقامه کنندگان نماز همان کسانی هستند که نماز را طبق مسائل اصلی که عنوان شده است، اقامه می‌کنند.
ایشان در ادامه بیان داشتند : از دیگر نشانه‌های مومنان نبود بخل در وجود آن‌هاست و به مال دنیا وابستگی نخواهند داشت و این موضوع برای آن‌ها اهمیت ندارد.
وی اضافه کرد: مومنان همیشه به فکر نیازمندان بوده و اگر زکات مال به آن‌ها تعلق بگیرد از آن فرار نخواهند کرد.
 استاد انصاریان اصل امر به معروف و نهی از منکر را از دیگر نشانه‌های مومنان دانست و اظهار داشت: مومنان به این امر توجه کرده و طبق دستورات خداوند گام برمی‌دارند.

نوشته شده در  سه شنبه 88/1/25ساعت  10:8 صبح  توسط  
  نظرات دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
فقط روزی یه دونه
بازی ها جدّی گرفته شده وجدّی ها بازی
از گرسنگی، تشنگی گله و شکایت نداشتند، بلکه از اینکه پرده حجاب از
رابطه من و خدا - سختی های زندگی
اگه امام الان کنارت بود
نگاه
حواست جمع باشد
آخر خوبی ها
اگر دعا کنم چه می شود
بر ضریحت ای امام مهربان
نظر امام خمینی (ره) درباره موسیقی
خانواده! خانواده! خانواده!
مَحَبَّةً مِنِّی‏
دو نوع آرامش در قرآن داریم یک آرامش مادی و آرامش معنوی
عین ا... الناظره
[همه عناوین(80)][عناوین آرشیوشده]